Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



lunes, 21 de junio de 2010

Lletres... / Letras...

La mare de la Maria em va demanar algo diferent a les típiques lletres en siluetes (que també les faig). El resultat, un cuadro molt elegant!

Està pintat amb un colors maquíssims, porta uns brillantets per clips i unes cintes a les sabates que tot i que no s'aprecia (sóc molt dolenta fent fotos!), són del mateix color que el vestit!
*****

La mamá de María me pidió algo diferente a las típicas letras en siluetas (que también las hago). El resultado, un cuadro muy elegante!

Està pintado en unos colores muy bonitos, los clips son unos brillantitos y los lazos de los zapatos, aunque no se aprecia (soy malísima haciedno fotos!), son del mismo color que el vestido!

Mides / Medidas: 30x30 (3D)