Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



miércoles, 4 de agosto de 2010

Bon dia! / Buenos dias!

Holaaa,

Estic pintant i posant robeta a la silueta del Pol, està quedant maquissima! Aviat penjaré les fotos. He dubtat una mica amb els colors, l'habitació és de color blanc i el mobiliari i la roba blanc i gris. Em semblava que fent la silueta en aquests mateixos tons tindria poca vida, peró està quedant molt i molt fina. Utilitzo robeta de quadres vichi en gris en els pantalons, detalls en el jersei i la gorreta...

Aprofito per dir-vos que la propera setmana començaré vacances i no podré atendre les vostres comandes fins al setembre. Tot i que aniré atenent les vostres trucades i contestaré els mails.

Heu vist que la familia ha crescut!!!! Benvinguda SONIA!!!!
*****

Holaaa,

Estoy pintando y poniendo ropa a la silueta del Pol, está quedando chulisima! Pronto colgaré las fotos. He dudado un poco con los colores, la habitación es de color blanco y el mobiliario y la ropa blanca y gris. Me parecia que haciendo la silueta en estos tonos tendría poca vida. pero está quedando muy y muy fina. Estoy utilizando ropa de cuadros vichy en gris, en los pantalones, detalles en el jersey, la gorrita....

Aprovecho para deciros que la próxima semana empazaré las vacaciones y no podré atender vuestros pedidos hasta septiembre. Todo y que atenderé vuestras llamadas y contestaré los mails.

Haveis visto que la familia ha crecido!!!! Bienvenida SONIA!!!!