Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



miércoles, 16 de febrero de 2011

El primer treball, que recordi! / Mi primer trabajo, que recuerde!


Són unes làmines que vaig fer a l'hivern (ara fa 8 anys), en un entorn preciós. Segur que us sonen! Tenia ganes de dibuixar-les i algú molt especial m'havia regalat un estoig d'aquarel.les. Des de petita se'm havia donat bé dibuixar, i allà estava jo, dibuixant sense saber que en un futur (no gaire llunyà) seria la meva professió!
*****
Son unas láminas que hice en invierno (hace 8 años), en un entorno precioso. Seguro que os suenan! Tenia ganas de dibujarlas y alguien muy especial me habia regalado un estuche de acuarelas. Desde pequeña se me habia dado bien dibujar, y ahí estaba yo, dibujando sin saber que en un futuro (no muy lejano) sería mi profesión!