Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



jueves, 14 de julio de 2011

Esboç Jana / Esbozo Jana

M'agrada pintar els meus dissenys, peró quan un client em demana un treball nou i amb ideies propies ... m'encanta!
La clienta volia una silueta per la Jana, que portes una bata escolar i vaig afegir la bossa de l'esmorzar.
Sé que és difícil fer-se una ideia a partir d'un esboç, peró heu de confiar amb mi. Si us agrada el meu estil, us agradará el resultat final. No dubteu!
Així que us animo que em demaneu dibuixos que us agradin (sense por) encara que no sapigueu com plasmar-ho. Jo ho faré!

EM FEU CREIXER COM ARTISTA!
A totes vosaltres ... gràcies

*****
Me gusta pintar mis diseños, pero cuando un cliente me pide un trabajo nuevo y con ideas propias ... me encanta!

La clienta queria una silueta para la Jana, que llevase una bata escolar y le puse una bolsita de desayuno.

Así que os animo que me pidais dibujos que os gusten (sin miedo) aunque no sepais como plasmarlo. Jo lo haré!

Sé que es muy difícil hacerse una idea a partir de un esbozo, pero teneis que confiar en mi. Si os gusta mi estilo, os gustará el resultado final. No lo dudeis!

ME HACEIS CRECER COMO ARTISTA!


A todas vosotras ... gracias