Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



lunes, 19 de septiembre de 2011

S.O.S.

Mares-Pares, Tietes-Tietes, Avies-Avis, padrins, amigues-amics .... a tots aquells que heu fet un regal de merceta taller:

He perdut (és una manera de dir-ho ja que realment ho he esborrat per error) totes les fotos de les feines d'aquests 7 anys que fa que m'hi dedico a les manualitats (restauració de mobles, decoupage amb fusta-metall, vidre emplomat, confecció, ilustradora, etc...), TOT!!!

A tots vosaltres que heu confiat en mi per fer-vos un treball, us demano que m'envieu una foto!

Moltes d'elles les podré recuperar a través del blog i del facebook, peró totes aquelles feines que us he fet (moltes) i que m'heu demanat que no les publiqués per tal de ser úniques, no tinc manera de recuperar-les.

Si us plau, envieu-me-les, només seràn pel meu nou arxiu personal!

Ja us dic per avançat .... MOLTES GRÀCIES!
*****

Madres-Padres, Tias-Tios, Abuelas-Abuelos, padrinos, amigas-amigos .... a todos aquellos que habeis hecho un regalo de merceta taller:


He perdido (es una manera de decirlo ya que realmente lo he borrado por error) todas las fotos de los trabajos de estos 7 años que hace que me dedico a las manualidades (restauración de muebles, decoupage en madera-metal, vidrio emplomado, confección de bolsas, ilustradora, etc...), TODO!!!

A todos vosotros que habeis confiado en mi para haceros un trabajo, os pido que me envieis una foto!

Muchas de ellas las podré recuperar a través del blog y del facebook, pero todos aquellos trabajos que os he hecho (muchos) y que me pedisteis que no los publicase para que fuesen únicos, no hay manera de recuperarlos.

Por favor, enviarmelas, sólo serán para mi nuevo archivo personal!

Ya os digo por avanzado ... MUCHAS GRACIAS!