Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



martes, 20 de diciembre de 2011

Agraiments... / Agradecimientos...

No tinc paraules per expressar el feliç que em sento...

A tota la familia i amics que heu confiat i animat a seguir endavant, que m'heu ajudat a trobar el meu camí...

A tu, papa, que m'has ajudat a fer realitat el meu somni, el meu/el nostre taller, que m'ajudes dia a dia sense descans, que t'has convertit en un pintor inmillorable e imprescindible per mi, el millor company i assessor que he tingut mai...

A vosaltres, clients, que m'heu ensenyat, inspirat i ajudat a crèixer dins la meva professió...

... moltissimes gràcies a tots ... sense vosaltres, no hauria estat possible.

Molta felicitat en aquestes festes!
***

No tengo palabras para expresar lo feliz que me siento...

A toda la familia y amigos que habéis confiado y animado a seguir adelante, que me habéis ayudado a encontrar mi camino...

A ti, papa, que me has ayudado a hacer realidad mi sueño, mi/nuestro taller, que me ayudas día a día sin descanso, que te has convertido en un pintor inmejorable e imprescindible para mi, mi mejor compañero y asesor que he tenido nunca...

A vosotros clientes, que me habéis enseñado, inspirado y ayudado a crecer en mi profesión...

... muchisimas gracias a todos ... sin vosotros, no habria sido posible!

Muchisimas felicidades en estas fiestas!!!!