Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



viernes, 19 de abril de 2013

Artist



Típica llibreta que no pot faltar al bolso de qualsevol artista. En ella he anotat quantitat de projectes, dibuixos de nens jugant al parc, i.lustracions de contes de la biblioteca, recordatoris de coses que fer ... MERAVELLOSA INSPIRACIÓ....

Malauradament, o no, ara tot ho faig amb la meva estimadíssima Ipad...

Tornem a la llibreta ... naturalment, no podia quedar tal qual ... la vaig tunejar!

I com que m'heu demanat com faig d'enganxar cosetes a qualsevol superfície (com ara la caixeta de galetes de la Lia), us diré que en aquest cas vaig agafar paper bónic i amb un troquel de cors vaig fer uns quants. També vaig retallar tires rectes.

Aquestes formes ... les vaig passar per una màquina de fer adhesius de nens (siiii ... d'aquestes que podeu trobar en qualsevol botiga de jogines!!!! No us podeu imaginar el joc que em dona aquesta maquineta ... i al meu fill també!

Un dia d'aquests us posaré el pas a pas!
*****

Típica libreta que no puede faltar en el bolso de cualquier artista. En ella he anotado cantidad de proyectos, dibujos de niños jugando en el parque, ilustraciones de cuentos de la biblioteca, recordatorios de cosas por hacer ... MARAVILLOSA INSPIRACIÓN ...

Ahora, todo lo hago con mi estimadisima Ipad...

Volvamos a la libreta ... naturalmente, no podia quedar tal qual ... la tuneé!

Y como me habeis pedido como hago para enganchar cositas en cualquier superfície (como la caja de galletitas de la Lia), os diré que en este caso escogí un papel bonito y con un troquel de corazones hice unos cuantos. También recorte tiras rectas.

Esta formas ... las pasé por una máquina de hacer adhesivos de niños (siiii ... de esas que podeis encontrar en cualquier tienda de juguetes!!!! No os podeis imaginar el juego que me dá esta maquinita ... y a mi hijo también!

Un dia de estos os pondré el paso a paso!