Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



lunes, 17 de febrero de 2014

Comunions, batejos, aniversris i sants / Comuniones, bautizos, aniversarios y santos

Des de les vacances de nadal que portem un ritme!! S'està allargant una mica el termini d'entrega, però no us preocupeu que anem enllestint sense descans.

Aquelles qué ens demaneu pels recordatoris de Comunió (o altres celebracions), dir-vos que malauradament no és el que normalment fem i donem prioritat als altres treballs.

És una feina que fem totalment personalitzada, és a dir, que pintem als vostres fills amb els vestidets que portaràn en un dia tant especial. Us entreguem la lámina del dibuix pintada (no impressa) perquè la pugueu enmarcar o posar a l'àlbum de fotos o al llibre de firmes, junt amb els recordatoris.

No fem la impressió casolana, la portem a la copisteria. Així podem treballar amb papers de gran qualitat i la impressió és perfecte.

Si esteu pensant en nosaltres ... ho heu de dir amb temps (molt) perquè si no, no ens serà possible fer-ho!

Per preus ... demaneu!













Desde las vacaciones de navidad que llevamos un ritmo!!! Se está alragando un poco el terminio de entrega, pero no os preocupeis que los vamos terminando sin descanso.

Para aquellas que nos pedís para los recordatorios de Comunión (u otras celebracions), deciros que lamentablemente no es lo que normalmente hacemos y damos prioridad a otros trabajos.

Es un trabajo que hacemos totalmente personalizado, es decir, que pintamos a vuestros hijos con los vetiditos que llevarán en un dia tan especial. Os entregamos la lámina del dibujo pintada (no impresa) para que la podais enmarcar o poner en el álbun o en el libro de firmas, junto con los recordatorios.

No hacemos impresión casera, la llevamos a la copisteria. Así podemos trabajar con papeles de gran calidad y la impresión es perfecta.

Si estais pensando en nosotros ... nos lo teneis que decir con tiempo (mucho) porqué si no, no nos será posible hacerlo!

Para precios ... preguntadnos!




Una il.lustració de "una mama diseñadora" que ens agrada, som seguidors i ens agrada molt!

 Una ilustración de "una mama diseñadora" que nos gusta, somos seguidores y nos gusta mucho!