Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



lunes, 31 de marzo de 2014

JOY? Si o no?


Pinterest

Així m'he quedat ... feliç per les fotos dels treballs, trista, molt ... per haver-les perdut!
No és la primera vegada que em passa. Impacient per naturalessa.
No puc fer un copiar-enganxar, no. Haig de fer un tallar-enganxar. I llavors ... surt un missatge, no es pot copiar per ... des de que ja hi ha un'altre amb el mateix nom a ves a saber, i llavors ... no hi han les fotos enlloc!
Doncs bé, aixó m'acaba de passar de mentres ordenava les fotos per fer els posts setmanals. No sé què és el que hem perdut (perquè no soc de les que fa una foto per treball que fem, nooooo, m'espero a tenir molts treballs per fer les fotos!), però per sort he pogut recuperar unes d'un parell de treballs que hem fet. Menys mal que abans de que ens pagui el client (si la compra és per internet), les enviem per correu.
Així és com he recuperat la dels dos treballs que us mostrarem aquesta setmana.
Espero que us agradi!!

PD. Aprendre la lliçó?


Así me he quedado ... feliz por las fotos de los trabajos, triste, mucho ... por haberlas perdido!
No es la primera vez que me pasa. Impaciente por naturaleza.
No puedo hacer un copiar-pegar, no. Tengo que hacer un cortar-pegar. Y luego ... sale un mensaje, no se puede copiar por ... desde que ya hay otra con el mismo nombre a ves a saber, y luego ... no hay las fotos en ninguna parte!
Pues bien, eso me acaba de pasar mientras ordenaba las fotos para los posts semanales. No sé que es lo que he perdido (porqué no soy de las que hace una foto por trabajo, nooooo, me espero a tener muchos trabajos para hacer las fotos!), pero por suerte he podido recuperar unas de un par de trabajos que hemos hecho. Menos mal que antes de que nos pague el cliente (si la compra es por internet), las enviamos por correo.
Así es como he recuperado la de los dos trabajos que os mostraremos esta semana.
Espero que os gusten!!

PD. Aprenderé la lección?