Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



jueves, 28 de octubre de 2010

Hola a tothom! / Hola a todos!

Silueta col.lecció "contes i cançons" / colección "cuentos y canciones"
Mida/Medida nena/niña: 40 cms
Mida/Medida tiras lletres/tiras letras: 50 cms aprox


Hola a tothom!

Ara feia dies que no atenia el blog. He estat molt ocupada (i qui no?), entre les obres al meu nou taller (que ja li queda poc perque estigui a punt) i la meva nova feina de comercial (he començat a visitar botigues per vendre els meus treballs), no he parat!

Peró tinc moltes cosetes per ensenyar-vos. De moment us deixo una silueta de la col.lecció "contes i cançons" que vaig fer per una botiga del nord amb els 3 quadres (a la que li ha agradat molt els treballs que li he enviat). És una cançó popular de saltar a la corda i que aviat, si m'ho permeten, us ensenyaré la foto de com queda a l'aparador de la nova botiga que obren al desembre!

Feliç dia!
*****
Hola a todos!

Ahora hacía dias que no atendia el blog. He estado muy ocupada (y quién no?), entre las obras de mi nuevo taller (que ya queda muy poco para estar a punto) y mi nuevo trabajo de comercial (he empezado a visitar tiendas para vender mis trabajos), no he parado!

Pero tengo muchas cositas que enseñaros. De momento os dejo una silueta de la colección "cuentos i canciones" que hice para una tienda del norte junto con 3 cuadros (a la que le han gustado mucho los trabajos que le he enviado). Es una canción popular de saltar a la cuerda y que pronto, si me lo permiten, os enseñaré la foto de como queda en el escaparate de la nueva tienda que abren en diciembre!

Feliz día!