Blogging tips

Més informació

Projectes personals, adaptats al vostre estil i cuidant tots els detalls.

Tots els treballs es poden personalitzar amb el nom del nen/nena, colors, mides, materials... Aquí trobaràs molts complements per decorar l'habitació dels petits!

Más información

Proyectos adaptados a vuestro estilo y cuidando todos los detalles.

Todos los trabajos expuestos se pueden personalizar 100% con el nombre del niño/a, colores, medidas, materiales... También encontrarás complementos para decorar lahabitación de los pequeños!


mercetanews@hotmail.com



jueves, 4 de noviembre de 2010

Novetat / Novedad


Segur que enlloc has vist una placa similar!!!!
Original silueta de fusta per a la porta de les nenes. El requadre del nom està pintat amb una pintura especial d'efecte pissarra, per posar el nom amb un guix!
Personalizable 100%, nen o nena i colors. Aviat us ensenyaré la serie que he pintat, ja que aquest és un prototip i té algunes errades, per no dir que m'he oblidat de pintar les manetes que agafen la pissarra!
*****
Seguro que no has visto una placa similar!!!!
Original silueta de madera para la puerta de las niñas. El recuadro del nombre está pintado con una pintura especial de efecto pizarra, para poner el nombre con una tiza!
Personalizable 100%, niño o niña i colores. Pronto os mostraré la serie que he pintado, ya que este es un prototipo y tiene algunos fallos, por no decir que me he olvidado de pintar las manitas que sujetan la pizarra!
Mides/Medidas: 20 cms